Doprava a platba
Doprava zdarma pri objednávke nad 80 €.
Spôsob dopravy
GLS
Viac informácií
4,5 €
Základné informácie:
- Zásielka je spravidla doručená do 1-3 pracovných dní od expedície. V deň doručenia vás bude kontaktovať kuriér pomocou SMS s upresnením času doručenia. Ak vás kuriér nezastihne, zásielka bude doručovaná nasledujúce dva pracovné dni. Následne bude automaticky vrátená na náš sklad.
- E-mail od GLS obsahuje aj odkaz s možnosťou presmerovania zásielky na výdajné miesta GLS Parcel Shop, inú adresu, alebo zmenu dátumu doručenia na iný deň.
- Odkaz na sledovanie vašej zásielky nájdete v e-maile od kuriérskej spoločnosti po prijatí objednávky do prepravy. Stav zásielky môžete kedykoľvek overiť na adrese https://gls-group.eu/SK/sk/sledovanie-zasielok.html.
- Pri platbe na dobierku je možné platiť v hotovosti alebo platobnou kartou, kuriér má so sebou mobilný terminál.
- Zákaznícka podpora GLS: +421 45 52 42 500 alebo 18 585.
Packeta (Zásielkovňa) - výdajné miesto
Viac informácií
4 €
Zdarma pri nákupe nad 80 €
Základné informácie pre výdajné miesto:
- Konkrétne výdajné miesto si môžete vybrať v košíku v kroku „Doprava a platba“.
- O stave svojej zásielky budete informovaní prostredníctvom e-mailu (s prvým e-mailom dostanete trasovacie číslo, podľa ktorého môžete kedykoľvek overiť stav zásielky na www.packeta.sk).
- Kód na vyzdvihnutie dostanete e-mailom aj SMS hneď, ako bude zásielka k dispozícii na vyzdvihnutie.
- Balíček bude uložený po dobu 5 dní. Ak si zásielku v tejto dobe neprevezmete, objednávka sa vráti späť na náš sklad.
- Zákaznícku podporu Packeta zastihnete na tel. čísle +421 221 201 135 v pracovných dňoch od 8:00 do 18:00 hod.
Základné informácie pre Z-Box:
- Konkrétny Z-Box si môžete vybrať v košíku v kroku „Doprava a platba“.
- O stave svojej zásielky budete informovaní prostredníctvom e-mailu (s prvým e-mailom dostanete trasovacie číslo, podľa ktorého môžete kedykoľvek overiť stav zásielky na www.packeta.sk/zbox).
- Na vyzdvihnutie zásielky zo Z-Boxu budete potrebovať mobilný telefón s Bluetooth a GPS a nainštalovanú aplikáciu „Packeta“, (v ktorej uvediete rovnaké telefónne číslo ako vo svojej objednávke).
- Pri Z-Boxe si vo svojom telefóne otvoríte aplikáciu Packeta, zapnete Bluetooth a lokalizačné služby (GPS). Potom sa schránka so zásielkou sama otvorí. Aplikácia Packeta poskytuje jednoduché pokyny krok za krokom.
- Celý výdaj zásielky trvá približne 10 sekúnd. Zásielku je potrebné mať zaplatenú vopred!
- Z-Boxy sú k dispozícii na výdaj 24 hodín denne, 7 dní v týždni.
- Tovar vám v Z-Boxe necháme uložený po dobu 3 dní.
- Ďalšie informácie o Z-Boxoch získate na zákazníckej podpore Packeta na tel. čísle +421 221 201 135 v pracovných dňoch od 8:00 do 18:00 hod. alebo na www.packeta.sk/zbox.
Packeta (Zásielkovňa) - doručenie na adresu
Viac informácií
5 €
Základné informácie:
- Zásielka je spravidla doručená do 1-3 pracovných dní od expedície priamo na vašu adresu.
- Ak vás kuriér nezastihne a nedohodnete sa s ním na neskoršom doručení, zásielka bude doručovaná nasledujúce dva pracovné dni. Následne bude automaticky vrátená na náš sklad.
- Odkaz na sledovanie vašej zásielky nájdete v e-maile od spoločnosti Packeta po prijatí objednávky do prepravy. Stav zásielky môžete kedykoľvek overiť na adrese www.packeta.sk.
- Pri platbe na dobierku je možné platiť v hotovosti alebo platobnou kartou, podľa informácie v e-maile alebo SMS.
Kontakty:
- Zákaznícka podpora Packeta: +421 221 201 135 v pracovných dňoch od 8:00 do 18:00 hod.
Spôsob platby
Online platba kartou
Platíte kartou online cez platobnú bránu Shoptet Pay.
Zdarma
Apple Pay
Umožňuje vykonávať bezkontaktné platby pomocou Apple zariadenia.
Zdarma
Google Pay
Umožňuje vykonávať bezkontaktné platby pomocou Android zariadenia.
Zdarma
Bankový prevod
Náš bankový účet je vedený u FIO Banka, a.s. IBAN: CZ7820100000002501275896
Zdarma
Dobierka
Platba pri prevzatí tovaru od kuriéra alebo na výdajnom mieste.
2 €